Ledová káva s malinami

21.08.2021

Jste pravým milovníkem kávy? V létě je horká trochu nepraktická, ale vy si doma můžete vyrobit tu nejlepší ledovou kávu pod sluncem a to proto, že bude přesně z ingrediencí, které milujete.

Jak na to? Na malinovou verzi jsme pro vás natočili video recept.

Salko likér

21.08.2021

Rozmixujeme Salko, vejce, čokoládovou polevu a kávu. Poté přidáme brandy, procedíme přes jemný cedník a nalijeme do lahví. Likér bude lepší, pokud ho necháme uležet v ledničce.

Ledové café latte

21.08.2021

Do 300 ml velké sklenice přidejte 3-4 kostky ledu. Na led nalijte mléko. Můžete téměř plnou sklenici. Mělo by zbýt místo na jedno espresso, které pomalu nalijete....

Irská káva

21.08.2021

Nejdříve je potřeba ohřát whiskey s třtinovým cukrem. Doporučujeme okolo 40 ml, dávku můžete samozřejmě upravit. Třtinového cukru použijte 2 čajové lžičky. Cukr se v teplé whiskey krásně....

Mochaccino

21.08.2021

Do cappuccinového šálku připravíme klasické, malé espresso. Do něj přidáme Pikao dle chuti, doporučujeme okolo 2 ml. Poté našleháme mléčnou pěnu, kterou nalijeme ....

Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Poučení o zpracování osobních údajů.

Funkční

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Analytické

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.