Máslo 82% 250g

Máslo od Tatry přináší požitek z propojení chutí při přímé spotřebě i při vaření a pečení a obohacuje chuť kuchyně. Dopřejte si a vychutnejte si české máslo, které vám přinese potěšení a rozvoní celý dům.
Výživová hodnota na 100 g
Energie 3058 kJ/728 kcal
Tuky 82 g Sacharidy 0,8 g
- z toho nasycené mastné kyseliny 54 g - z toho cukry 0,8 g
Bílkoviny 0,6 g Sůl 0,10 g
Složení:

smetana.

Alergeny: mléko

Recepty z produktu

Nepečený cheesecake s jahodami a Pikaem

Více

Poctivý zapečený sendvič

Více

Slané máslové sušenky

Více

Kuře pečené v mléce

Více

Variace z kukuřičného kuřátka, bramborovo - špenátový fondant, nádivka z rozinek a mandlí

Více

Pikao cupcake

Více

Čokoládová pěna s borůvkami

Více

Medovník

Více

Košíčky s karamelovou náplní

Více

Bublanina s jahodami a malinami

Více

Crumble s blumami a ostružinami

Více

Podzimní krupicová kaše

Více

Smetanová omáčka z lišek

Více

Nepečený dýňový koláč

Více

Kokosové Salko kuličky

Více

Perníčkové cupcakes

Více

Marokánky ze Salka s pistáciemi a brusinkami

Více

Griliášové kostky

Více

Podobné produkty

Farmářské máslo 84% 200g

Více >

Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Poučení o zpracování osobních údajů.

Funkční

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Analytické

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.