Farmářské máslo 84% 200g

Farmářské máslo od Tatry přináší požitek z propojení chutí a obohacuje chuť kuchyně. Máslo s vyšším obsahem tuku vás přenese do světa plného komfortu a bohatosti. Díky vyššímu obsahu tuku (84%) dodá více chuti, ať už při přímé spotřebě nebo při vaření a pečení, kdy navíc rozvoní celý dům.

Výživová hodnota na 100 g
Energie 3134 kJ/762 kcal
Tuky 84 g Sacharidy 0,8 g
- z toho nasycené mastné kyseliny 55 g - z toho cukry 0,8 g
Bílkoviny 0,7 g Sůl 0,10 g
Složení:

smetana.

Alergeny: mléko

Recepty z produktu

Slané máslové sušenky

Více

Poctivý zapečený sendvič

Více

Čokoládová pěna s borůvkami

Více

Pikao cupcake

Více

Nepečený cheesecake s jahodami a Pikaem

Více

Kuře pečené v mléce

Více

Crumble s blumami a ostružinami

Více

Mandlové Jidáše s pomerančovou kůrou

Více

Podzimní krupicová kaše

Více

Smetanová omáčka z lišek

Více

PODZIMNÍ MÁSLOVÉ PRKÉNKO

Více

Kokosové Salko kuličky

Více

Perníčkové cupcakes

Více

Marokánky ze Salka s pistáciemi a brusinkami

Více

Griliášové kostky

Více

Karamelové řezy

Více

Podobné produkty

Máslo 82% 250g

Více >

Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Poučení o zpracování osobních údajů.

Funkční

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Analytické

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.