Tatra mlsni.si Čokoládový tvarohový mix Piknik 133 g

Výživová hodnota na 100 ml
Energie 610 kJ / 145 kcal
Tuky 3,8 g
z toho nasycené mastné kyseliny 2,8 g
Sacharidy 21 g
z toho cukry 21 g
Bílkoviny 6,6 g
Sůl 0,12 g
Složení:

polotučný tvaroh 61%, čokoládová složka 14 % (cukr, pitná voda, kakaový prášek se sníženým obsahem tuku 4,5 %, mléčná čokoláda 3,0 % (cukr, kakaové máslo, sušené plnotučné mléko, kakaová hmota, emulgátor: amonné soli fosfatidových kyselin, aroma), zahušťovadlo: modifikovaný škrob, regulátory kyselosti: kyselina mléčná, citronan sodný, barvící potravina karamelový sirup, zahušťovadlo: pektin), Piknik 25 % - zahuštěné slazené plnotučné mléko (pasterované mléko, cukr).


Alergeny: mléko
Tatra mlsni.si Čokoládový tvarohový mix Piknik 133 g
Číslo výrobku 8829
EAN 8594006848732
EAN kód skupinového balení 18594006848739
Tučnost 3,8 %
Instrastat -
Informace o ks Skupinové balení Paleta
Balení vanička s ALU víčkem tray 1920
Hmotnost brutto 0,138 1,23 328
Rozměry (mm) - (d x š x v) 40X126X84 40X340X260 1104X800X1200
Počet vrstev na paletě - 24 -
Počet ve vrstvě kartónu - 10 -
Počet kusů na paletě - 240 1

Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Poučení o zpracování osobních údajů.

Funkční

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Analytické

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.