Tatra Mlsni.si Tvarohový mix jahoda 133g

Ochucený tvarohový dezert Mlsni.si od Tatry je výjimečné souznění chutí polotučného tvarohu Tatra a lahodné kvalitní jahodové marmelády s velkými kousky ovoce. V jahodové marmeládě najdete 50 % jahod. Dopřejte si lahodnou pochoutku!

Výživová hodnota na 100 g
Energie 465 kJ / 110 kcal
Tuky 2,5 g
z toho nasycené mastné kyseliny 1,6 g
Sacharidy 15 g
z toho cukry 14 g
Bílkoviny 6,9 g
Sůl 0,05 g
Složení:

polotučný tvaroh (72 %), cukr, jahodová složka (25 %) (jahody (50 %), cukr, pitná voda, modifikovaný škrob, regulátor kyselosti, citronový koncentrát, barvící koncentrát z černé mrkve, přírodní aroma, zahušťovadlo: agar.

Alergeny: mléko
Tatra Mlsni.si Tvarohový mix jahoda 133g
Číslo výrobku 8825
EAN 8594006848664
EAN kód skupinového balení 18594006848661
Tučnost 2,5 g
Instrastat 0406 1050
Informace o ks Skupinové balení Paleta
Balení plastová dvoukomorová vanička 8 1 920
Hmotnost brutto 0,138 1,23 320
Rozměry (mm) - (d x š x v) 40x126x84 260x340x40 1200x800x1104
Počet vrstev na paletě - 24 -
Počet ve vrstvě kartónu - 10 -
Počet kusů na paletě 1 920 240 1

Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Poučení o zpracování osobních údajů.

Funkční

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Analytické

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.