Zahuštěné slazené mléko s kakaem Pikao 8% 75g

Zahuštěné slazené mléko s kakaem Pikao tak, jak ho máte rádi – intenzivně kakaové, mléčně krémové. Obsahuje jen mléko, jedinečně kvalitní holandské kakao a cukr – a nic víc. Proto je tak dobré.

Ve 100 g výrobku je obsaženo:

  • 265 mg vápníku / 33% RHP*
  • 606 mg draslíku / 30% RHP*

* Referenční hodnota příjmu u průměrné dospělé osoby (8400 kJ / 2000 kcal).

Více se dočtete na: Pikao slaví 70 let

Výživová hodnota na 100 g
Energie 1343 kJ/ 318 kcal
Tuky 8,0 g
z toho nasycené mastné kyseliny 5,3 g
Sacharidy 53 g
z toho cukry 53 g
Bílkoviny 8,5 g
Sůl 0,25 g
Složení:

pasterované mléko, cukr, kakaový prášek se sníženým obsahem tuku (7,2 %).

Alergeny: mléko
Zahuštěné slazené mléko s kakaem Pikao 8% 75g
Číslo výrobku 6215
EAN 8594006841313
EAN kód skupinového balení 28594006841317
Tučnost 8 %
Instrastat 18069090
Informace o ks Skupinové balení Paleta
Balení ALU tuba 24 4 032
Hmotnost brutto 0,082 2,138 383
Rozměry (mm) - (d x š x v) 31x31x141 257x168x142 1200x800x1280
Počet vrstev na paletě - 8 -
Počet ve vrstvě kartónu - 21 -
Počet kusů na paletě 4 032 168 1

Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Poučení o zpracování osobních údajů.

Funkční

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Analytické

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.