09. 08. 2022
|
Čas přípravy:  30 min
|
Počet porcí:  4

Tvarohové lívance naslano

Ingredience

  • 125 g tučného tvarohu Tatra
  • 1 vejce
  • 100 ml mléka Tatra
  • 100 g hladké mouky
  • černá sezamová semínka
  • 5 g kypřicího prášku
  • špetka soli
Na ozdobu:
  • zastřená vejce
  • baby špenát
  • cherry rajčata
  • opečená uzenina
  • bylinkové pesto
  • čerstvá pažitka.

Postup

  1. Nejprve si smíchejte všechny suché ingredience – tedy hladkou mouku, semínka, kypřicí prášek a sůl. 
  2. Do velké mísy dejte tvaroh, vejce a opatrně promíchejte. Pak postupně přisypávejte prosátou suchou směs a zašlehávejte mixérem. 
  3. Na závěr přilévejte mléko – vyšlehejte tak, aby výsledné těsto bylo hezky husté.
  4. Jednotlivé lívance pak pomalu pečte na pánvi nebo v lívanečníku (cca 2 lžíce těsta na lívanec), hezky dozlatova. 
  5. Na jednu porci servírujte vždy tři lívance, které skládejte na sebe, lehce potřete pestem a proložte opečenou uzeninou, rajčaty a špenátem. Navrch dejte zastřené vejce a posypte čerstvou pažitkou.

Použité produkty

Tatra mléko plnotučné 3,5% 1l

Více >

Tvaroh tučný 8,4% 250g

Více >

Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Poučení o zpracování osobních údajů.

Funkční

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Analytické

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.