07. 06. 2023
|
Čas přípravy:  60 min
|
Počet porcí:  1

Cuketový koláč

Ingredience

  • 4–6 tortilla placek
  • 1 cuketa
  • 1 červená cibule
  • 2 stroužky česneku
  • 2 hrsti špenátu
  • 6 cherry rajčat
  • 200 g smetany ke šlehání 30% Tatra
  • 4 vejce
  • 150 g strouhaného sýra gouda
  • 3 lžíce tradičního másla Tatra
  • čerstvá bazalka
  • sůl, pepř


Postup

  1. Nejprve orestujte na jedné lžíci másla cuketu nakrájenou na kolečka, plátky červené cibule a česneku.
  2. Vejce prošlehejte se smetanou ke šlehání, strouhaným sýrem a dochuťte solí a pepřem.
  3. Kulatou formu lehce potřete zbylým rozpuštěným máslem, vyložte první tortillou a znovu přidejte máslo. Dvě tortilly rozdělte na čtvrtiny, vyskládejte do formy a potření zopakujte. Poslední tortillu vložte do formy celou a potřete poslední vrstvou másla.
  4. Na tortilly nasypte orestovanou zeleninu, přidejte čerstvý špenát a vše zalijte připravenou smetanovou směsí.
  5. Zaskládejte přepůlenými cherry rajčaty a dejte péct do trouby předehřáté na 170 °C na cca 30–40 minut dozlatova. Ozdobte čerstvou bazalkou.

Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Poučení o zpracování osobních údajů.

Funkční

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Analytické

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.