18. 07. 2023
|
Čas přípravy:  70 min
|
Počet porcí:  1

BORŮVKOVO-RYBÍZOVÝ KOLÁČ S TVAROHEM

Ingredience

Drobenkové těsto:

  • 320 g polohrubé mouky
  • 180 g studeného tradičního másla Tatra
  • 150 g cukru krupice
  • 1 vanilkový cukr
  • 1/2 balení kypřicího prášku
  • špetka soli

Náplň:

  • 500 g tvarohu tučného Tatra
  • 1 vanilkový pudink
  • 100 ml mléka Tatra
  • 2 vejce
  • 85 g cukru moučka
  • 1/2 lžičky sušené vanilky (volitelné)

Na ozdobu:

  • 200 g borůvek
  • 200 g červeného rybízu
  • 60 g nahrubo nasekaných mandlí


Postup

  1. Studené máslo z lednice nakrájejte na tenké plátky. Spolu s ostatními surovinami na těsto je dejte do misky a promněte konečky prstů do drobenkového těsta.
  2. Plech o velikosti 25×30 cm vymažte máslem a vysypte hrubou moukou nebo krupicí.
  3. Nasypte do něj dvě třetiny těsta a lehce upěchujte.
  4. Náplň připravte smícháním všech ingrediencí v misce. Nalijte ji na těsto, posypte očištěným ovocem, zbytkem drobenkového těsta a nasekanými mandlemi.
  5. Pečte na 180 °C asi 45 minut dozlatova, horní i dolní pečení. Po upečení nechte vychladnout.


Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Poučení o zpracování osobních údajů.

Funkční

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Analytické

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.