31. 03. 2022
|
Čas přípravy:  45 min
|
Počet porcí:  30

Košíčky s karamelovou náplní

Ingredience

  • 300 g hladké mouky
  • 80 g cukru
  • 200 g Hery
  • 2 žloutky
  • 1x Tatra Salko tradiční nebo Tatra Salko karamel
  • 250 g Tatra máslo
  • 2 lžíce rumu
  • trocha nastoruhaných piškotů. 

Postup

Dnes tu máme skvělou variantu pro ty z vás, co preferují sladké mlsání. 

1. Z hladké mouky, cukru, Hery a žloutků vypracujeme těsto. 

2. Necháme těsto jeden den uležet a poté ho vyválíme a vykrajujeme kolečka velikosti formiček na košíčky. 

3. Těsto zapracujeme do formiček a pečeme na 180 °C po dobu 8-10 minut. 

4. Našleháme máslo a přidáme vychlazené zkaramelizované Salko nebo Salko karamel. Vše ve stejné teplotě ,aby se krém nesrazil.

5. Nakonec do krému přidáme rum, a pokud je krém řídký zašleháme nastrouhané piškoty.

6. Košíčky naplníme krémem po okraj a dáme ztuhnout do lednice. 

7. Košíčky můžeme posypat kakaem nebo postříkat čokoládovou polevou a zdobit mandličkou nebo oříšky.

*1 porce = 1 košíček

Použité produkty

Salko karamel 8% 397g

Více >

Salko tradiční 8% 397g

Více >

Máslo 82% 250g

Více >

Tato webová stránka používá cookies

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Poučení o zpracování osobních údajů.

Funkční

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Analytické

Statistické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Marketingové

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.