Úvodní strana / Pro zdraví
Pro zdraví
-
Podpora zažívání
Kysané mléčné výrobky a výrobky s živými kulturami příznivě působí na zažívání.
-
Proti astmatu
Nizozemští vědci prokázali, že malé děti s dostatečným množstvím mléka v jídelníčku jsou lépe chráněny proti vzniku astmatu.
-
Kruhy pod očima
Probudíte-li se po ránu s kruhy pod očima, zbavte se jich přiložením tampónů namočených ve vlažném plnotučném mléce.
-
Vitamín K
Mléko je mimořádným zdrojem vitamínu K, který výrazně napomáhá srážlivost krve a upravuje střevní mikroflóru.
-
Mléčná koupel
Už egyptská královna Kleopatra si nechávala pravidelně připravovat mléčnou koupel. Mléko má výjimečně příznivý vliv zejména na suchou a citlivou pokožku.
-
Zdroj vápníku
Mléko, jogurty, sýry i další mléčné výrobky jsou nenahraditelným zdrojem vápníku. V dospělosti se pak projeví potlačením příznaků osteoporózy.
-
Nespavost
Sklenice vlažného mléka se je léty osvědčeným lékem proti nespavosti.
-
Rakovina prsu
Podle vědců z Univerzity v Oslo prohlašují, že ženy, které konzumují více mléka, jsou méně náchylné k rakovině prsu.

