Úvodní strana / Pro zdraví / Rakovina prsu
Rakovina prsu
Podle vědců z Univerzity v Oslo prohlašují, že ženy, které konzumují více mléka, jsou méně náchylné k rakovině prsu.
Úvodní strana / Pro zdraví / Rakovina prsu
Podle vědců z Univerzity v Oslo prohlašují, že ženy, které konzumují více mléka, jsou méně náchylné k rakovině prsu.